Rúbriques

En aquesta pàgina teniu a la vostra disposició un exemple de rúbrica utilitzada per a avaluar la realització d'una activitat per part dels diferents alumnes. En aquest cas concret, l'activitat consisteix en una col·lecció d'exercicis pràctics relacionats amb la unitat didàctica "Introducció a l'Àlgebra".

La meua rúbrica:




Sistema de calificació i avaluació de l'activitat proposada:

L'activitat proposada a avaluar amb aquesta rúbrica ha estat la realització per part de l'alumne d'una col.lecció d'exercicis pràctics relacionats amb la unitat.

S'ha valorat amb una puntuació d'un a quatre la qualitat amb la qual l'alumne ha treballat els exercicis, atenent  a cinc criteris de valoració: 
  1. Ordre i organització.
  2. Terminologia matemàtica i notació.
  3. Raonament matemàtic.
  4. Estratègia/Procediment.
  5. Conceptes matemàtics.
Cadascun d'aquests criteris té un pes del 20% en la nota final de l'alumne.

La calificació d'un a quatre punts es correspon amb:
  • 1 punt: nivell novell. L'alumne no ha treballat adequadament l'activitat proposada.
  • 2 punts: nivell aprenent. L'alumne demostra alguna evidència en el treball fet.
  • 3 punts: nivell avançat. L'alumne ha assolit de forma general els criteris de valoració.
  • 4 punts: nivell expert. L'alumne demostra un complet enteniment de l'activitat proposada, atenent als criteris de valoració.
La nota final de l'alumne se obté com a nota mitjana ponderada de les diferents notes obtingudes per a cada criteri de valoració.



Formulari: 

No hay comentarios:

Publicar un comentario